torsdag 6 februari 2014

Elina i klassrummet!


 Efter lunchtid gick alla mina klasskamrater tillbaka till vårt klassrum men inte jag. jag ville be om min förlåtelse till Tora Holm eftersom jag inte har gjorde något fel! alltså vad har jag gjort får fel?

När Tora Holm visste vad jag ville säga började hon gå fortare och hon såg arg ut och allvarlig för att hon inte ville prata med mig. Jag följde i alla fall efter henne så fort som jag kunde, men jag hann inte! Hon stängde dörren och började prata om lektionen.

Efter en minut knackade jag på dörren, men fröken ville inte öppna dörren till mig. Till slut öppnade jag klassrumsdörren och gick och satte mig.

Sen frågade Tora Holm några frågor till eleverna, men ingen visst svaret. Så jag räckte upp handen för att svara, men hon brydde sig inte om mig! Då sa Anton jag kunde det. Jag fick inte svara på frågan.

Tillslut bestämde hon att jag måste stanna ensam i skolan och tvingade mig att stadda och tvätta tavlan.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den rubrik är nivå 3 och text det fungera bra. styckeindelning och användning av tecken fungera också bra.

    SvaraRadera
  3. Du ska tänka på att ha inte långa mening och använda lite mera punk då annars allt är bra. Den här texten hör ihop och innehåll fungerar bra.Du ska bara tänka på att inte ha långa meningar.

    SvaraRadera
  4. Okej tack så mycket bror. Nästa gång jag ska inte göra samma fel, alltså det ska vara väldigt bra. heheh du ska se.

    SvaraRadera